These days

Usch, vaknade av en jobbig huvudvärk imorse. 
Hade planerat att åka in och ta en fika i stan med Sandra men det orkar jag inte. Så det blir en mysdag hemma idag. Har hittills bara legat i sängen och duschat, så det är dags att sätta klorna i de 80 sidorna jag ska ha läst tills vi börjar skolan. Tack ännu en gång underbara So-lärare for giving us homework på lovet..
 
Igår mådde jag faktiskt inte heller helt 100. Vet inte vad det är med mig riktigt, tror det är mörkret som gör mig höstdeppig, som förra året. 
Åkte igår hem till Kim där Sofia och Robin var iallafall. Rökte vattenpipa och bara tog det lugnt typ. Sedan mötte jag och Robin upp några andra innan jag stack hem. 
 
Nu ska jag plugga då, tänkte beta av minst 20 sidor idag. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback