Stunder blev till minnen ♥

Ibland får jag bara upp tanken i huvudet "fan vad glad jag är att jag har så fina vänner runt omkring mig". Är så glad över alla minnen och skratt som jag får dela varje dag! Tänkte dela med mig av lite bilder från olika tillfällen, fina minnen. 
Några dagar innan skolavslutningen. Vi hade precis uppträtt med vår CABARÉ som blev SUCCÉ.
En av de bästa dagarna i mitt liv när jag äntligen fick träffa de jag gillar mest. Jedward 
Ett av två halloweendiscon vi hade för att tjäna in pengar till vår klassresa. Fick in massvis med pengar och hela klassen åkte till Stockholm över en natt. Guldvärt, älskade min klass så mycket!
Gick i fotokonfirmation förra året!
jag och min fina baldejt Pontus. 
Skolavslutning means tårar och lycka. Torslandaskolan ♥ typ
Jacob Hanna och jag en kväll hos Simon.
Min fina Nicole
Sara fyllde 16! Firades såklart på bästa möjliga!
Åh såklart Idre varje vinter med min bästa vän! Loove daj
Och att få se Darin live, längst fram var inte helt fel nej! Ögongodiz osv
Språkresan i somras! Åh vad jag saknar allihop. Men om en vecka (!!!) ses vi alla igen i Sthlm!!
Nicole och jag igen hemma hos henne.
Härlig fyllebild på balkongen typ haha
En kväll hos Felix!
Skolavslutningskvällen hos Gillis!
Melliii
 
Ville bara dela med mig om detta som sagt, jätteknepigt inlägg haha, måste nog sova. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback