Somnar gott

Kom hem för en stund sedan, så nu sitter jag i sängen i världens gosigaste mjukis och redo för att nana.
Åkte hem till Sara förut där även Linnea och Joacim var. Vi var på myshumör så vi satte på Halloween II. Såg ju 1an igår, så tvåan var vi ju såklart tvungna att se liksom!
Hoppas ni haft en mysig söndag iallafall! Jag börjar 2 imorgon, tycker det är lite för sent hehe menmen. Slutar runt halv 5 så det är ganska okej ändå kanske.. 
 
Nu ska jag se tredje avsnittet av Williams lista! Älskar honom, skönaste någonsin haha. Länk dit hittar ni häär.

Och påtal om ingenting så har jag äntligen beställt min vinterjacka! Var inne på att köpa en annan först men eftersom den är slut överallt och även på nätet beställde jag en annan. Visar er såklart vad för jacka det är då, men tills dess är det en hemlis. Puss och natti!
Orelaterad bild jag veeet hihi, bara för att min bästis är bäst
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback