LOOOOOV med stora bokstäver!!

Äntligen!! Nu har vi lov vilket känns såå skönt. 
Kom precis hem. Mötte skjuts på vägen så slapp gå hem, väldigt skönt eftersom jag somnade på bussen..
Gick upp ganska tidigt imorse eftersom jag skulle möta upp Ottilia för att gymma. Efter gymmet solade vi med vilket var väldigt behövligt.. 
Men men, nu ska jag äta lite här hemma sedan ska jag ta moppen till Sara. Tror vi äter lite hos henne med haha, sedan får vi se vad kvällen har att bjuda på. Om inte annat så blir det iallafall kul på insparken på söndag, weeho! Har förövrigt inte några planer för detta lovet. Brukar alltid resa under denna tiden med min familj men detta året kommer vi åka till Vietnam vid jul istället. Slänger in en liten bild från höstlovet 2012 i Sydafrika. ÅH vad jag vill ha värme.. P&K 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback