I'm sorriiie

Kan gott och enkelt säga att jag inte lyckas få tid till bloggande alls just nu.
 
I torsdags gymmade jag och Ottilia innan skolan och solade. Så gött!
I fredags mötte jag upp Ottilia och Johan i stan så käkade vi sushi och hade mysigt! Sedan var tanken att jag skulle träffa Ervin, Freya och Irvin men det blev inte så ändå!
Fredagskvällen slutade hemma hos Joacum och The conjuring, för er skräckfilmsälskare: se den!!
Igår (lördag) var det upp tidigt och iväg till stockholm för reunion med språkresan. Kommer ett enskilt inlägg om det. Kom iallafall hem imorse vid 7 och har sovit sedan dess. Nu ska jag göra något av denna dagen och möta sara och några. Puss
 
Finaste bästa gänget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback