Dag 4.

Två bloggtips! 
Jag läser ju ungefär 20 bloggar om dagen så detta kan faktiskt bli lite svårt. Förutom alla kändisbloggar läser jag mina vänners, och även gemensamma vänners bloggar. Tycker det är jättekul att samla inspiration osv från andras bloggar! Klicka på bilderna för att komma till deras bloggar.
 
En blogg som det inte går en dag utan att jag läser är iallafall min superfina vän Ottilias blogg.
Tycker den är jättebra eftersom hon alltid är väldigt positiv, skriver intressanta inlägg, uppdaterar ofta och har fina och bra bilder. Både bilder hon själv tagit och lite inspirationsbilder. Det är också mycket varierat material vilket jag älskar! Tycker definitivt ni ska kika in på hennes blogg!
 
Ett annat bloggtips är Alexandras blogg. Vet inte riktigt hur jag upptäckte hennes blogg, men tror det var via någon vän på facebook. Har läst hennes blogg till och från i ett halvår ungefär, tycker den är jättebra! Även hon har mycket uppdatering och en hel del outfitbilder och shopping. Sånt jag tycker är kul! Och så är hon ju väldigt snygg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback