Dag 1.

1. Kaffe är helt klart min räddning de tidiga veckorna i skolan
2. Jag får lätt ångest om jag tycker jag missat någon kul händelse, fastän det egentligen inte var så kul
3. Just nu sitter jag mitt ute i skogen i Lerum.. hos min pappa haha.
4. Jag litar på människor för lätt. Kan säga något som känns bra i stunden men sedan ångrar jag det. Dumt!!
5. Jag är kort, 162 cm ungefär. Tror inte ens jag har vuxit klart!!
6. Jag kan båda älska och hata gammal musik. Beroende på vad för minnen jag kopplar det till
7. Jag kan lyfta på mina ögonbryn samtidigt, men även ett i taget. Lyfter de ofta utan att ens tänkte på det.
8. Jag tycker att många saker som är viktiga för mig är slöseri med tid, tex. att plugga, sova osv
9. Jag älskar att resa! Att uppleva nya stället är så spännande tycker jag.
10. Mitt hår blir rakt om jag blåser det, därför plattar jag det nästan aldrig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback