couldn't stand the pain

Ohooj på er töser! Allt bra?
Med mig är det fint!
Hade egentligen lite planer för idag, men allt har hittills skitit sig ganska rejält hehe.
Skulle mötit upp Linnea i stan imorse för att gå på en bloppis som en rad tjejer håller tillsammans, men pga vädret och ont om tid fick jag hoppa det. Sedan var tanken att vi skulle åka till Nicole för att äta middag, som vi brukade göra, men i sista minut ändrades även de planerna vilket är skittråkigt verkligen. Men jag ska ha en liten middag hos mig i november någon gång så förhoppningsvis ses vi då!
 
Jaja, nog om det. Gåkvällen var bra! Började med att ett gäng var hemma hos Vincent, men sedan drog vi hem till Anna där det bjöds på mycket skratt och dans!
Nu ska jag städa mitt rum, (iallafall försöka), lösa en liten grej, och sedan ska jag möta Jocke så åker vi till Anna igen tror jag. PUSS
 

Kommentarer
OTTILIA

Älskling sååå vacker !! SAKNAR DIG <3 <3


Blogg: http://egottilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback