10 SANNINGAR

1. Jag har inga problem att gå utan smink på ögonen. Men jag måste ha hudsmink när jag ska till skolan/stan och annat.
2. Jag älskar choklad!
3. Jag har en bror som jag har träffat 4 gånger som jag kommer ihåg. Annars var han mycket hemma hos oss när jag var liten, men de minns jag inte!
4. Jag är alldeles för feg för att titta på skräckfilmer..
5. Jag fryser jättelätt! Och jag har alltid kalla fötter och händer.
6. Jag är rätt lång, 1.77 cm.
7. Jag hatar att ha omålade naglar. Känner mig naken då typ haha.
8. Om jag inte äter frukost på
morgonen blir jag jättelätt sur och irreterad.
9. För 5 år sedan var jag väldigt underviktig och fick gå till läkare för det. Och nej jag hade inte anorexia eller nåt liknade. Jag åt och drack lika mycket som alla andra. 
10. I sjuan hade jag världens crush på Justin Bieber. Har inget emot honom nu eller så. Han är väldigt begåvad och duktig. Men gillar han vekligen inte på samma sätt nu som jag gjorde då haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback