Hets

Shit vilken hets dag!!
Är så jävla glad. Klarade både matteprovet och politikprovet, så nu kan jag andas ut!!
Mötte upp Elin och Alina imorse för att käka thai innan skolan, mina underbara tjejeeer! Sedan stack vi till skolan och hetspluggade det sista. Sedan efter skolan mötte jag upp Linda och Louise och sedan tog vi bussen hemåt. Jag hoppade dock av vid stan för att möta upp Sofie för en fika och snack. Mysigt!!
Nu är jag hemma iallafall. Stressade iväg för att möta Joacim en snabbis, och sedan hem igen. Haha, vad detaljerad jag är då.. 
Nu är jag hemma igen, fixat mig lite. Ska iväg till Sara nu för ferre, sedan sover jag där. Ska bli så kul, taggat hela veckan!!
Har haft en perfekt fredag hittills, hoppas ni får en fin resterande fredag med!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback