Dag 7.

 
Kan ju börja med att säga att svamp och tomater är det äckligaste jag vet. Det har jag alltid tyckt. Men om man ska bortse från mat haha, så är något jag hatar att gå upp på morgonen (speciellt när det är vinter och kallt och mörkt!) En annan sak är ju sura lärare, försenade bussar och när det blåser. Kläder som krymper i tvätten och falskhet. Det blev mer än två saker men det kanske var lika bra att få ut det haha.
 
Något jag älskar är glädje, att se fram emot saker, att vara exalterad helt enkelt! Ja, tyckte väl jag fick med allt i den meningen. Allt kretsar kring glädje enligt mig i allafall. Att skratta och ha kul är det bästa jag vet! Jag älskar mina vänner, djur, musik och mat såklart. Standard saker liksom! Och resa också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback