BLOPPIS DEL 2

Jag slutade rida för drygt ett halvt år sedan. Och bara några veckor innan jag slutade köpte jag nya ridkläder.. Men nu säljer jag iallafall de nya grejerna jag köpte. Eftersom allt var nytt så hann jag inte använda allt och det som är använt har jag haft högst 2 gånger! Har sänkt priserna på sakerna rejält eftersom jag inte vill ha dom här hemma när jag verkligen inte har någon användning för dom alls... 
Är du intresserad av något som jag säljer?
Kika mig annyjohannaa

Om du vill köpa allt kostar det 320 kr. Men om du köper sakerna styckvis kostar de så mycket som står på bilderna.

Säljer ett spö, en skyddsväst och ett schabrak för 180 kr!

Om du köper båda byxorna kostar dom 120 kr. Och om du bara vill ha ett par kostar dom 90 kr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback