11th nov/13

Gårdagen var lyckad. Hetspluggade när jag vaknde i någon timma, färgade håret (utan resultat dock.. det var en ljusare färg jag testade vilket inte tog mot mitt hår eftersom jag har ganska mörkt färgat sedan innan.) Efter det åkte jag hem till Nicole där Linnéa och Jasmine var också. Vi käkade middag och bara tog igen lite tid vi missat. Vi har inte setts allihop sedan i somaras (!!) så det var så skönt att bara ses igen.
 
Nu är jag hemkommen från skolan. Slutade klockan 5. Tar sedan en timma hem så lär få vänja mig vid att det är helt kolsvart ute när jag kommer hem de sena veckorna. 
 
Nu ska jag sätta klorna i både min mattebok, spanskabok och samhällsboken. Kul kväll? Tvek.. Puss!
Två små bilder jag snodde från Linneas blogg från igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback