- luft.

Allt är ganska stress för tillfället. Det är aldrig direkt så att jag får tid för mig själv. Med det menar jag att bara sätta sig och lyssna på musik. Rita. Göra videos. Fota. Att vara kreativ är mitt escape och det har jag inte tid för just nu, jobbigt! 
Har tagit mig friheten att låtsas om att spanskaprovet jag inte kan ett piss på inte finns. Prioriterar spanskan absolut sist. Vet ju att jag ändå aldrig kommer jobba i spanien eller ett spansktalande land. Ska bo i Sverige punkt. Ska jag mot förmodan prata med en spanska får dom lära sig engelska istället! Daahh.. haha. Så, nu ska jag ha lite tid för mig själv. Då jag mår bäst!
Skönt att få ut onödiga tankar ibland. Luft. /e.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback