Vad jag tycker om 1D's nya

Fick ett ryck för några dagra sedan att kolla upp One Directions nya album. Det släpptes i slutet av november så helt efter är jag inte med att säga vad jag tycker om det iallafall. 
 
Måste bara säga att i helhet tycker jag albumet är bra. Inte superduper bra, och inte dåligt. Är ganska neutral vad gäller tidigare album faktiskt. Har dock en del minnen med deras tidigare låtar från Up All Night och Take Me Home, antar det är därför jag ville lyssna på deras nya!
 
Tycker...
Alltså, ni som är 1D-fans, sorry men jag kan verkligen inte skilja på deras låtar i det nya albumet. Tycker faktiskt alla låtar låter likadant. Hör ingen skillnad och utstrålning riktigt på någon.. 
 
Haha, har ni inte hört albumet får ni självklart avgöra själva, men jag har svårt för att fastna för någon. Låg i helgen och lyssnade igenom alla utan någon paus, nästan så jag tröttnade för att det kändes som en enda lång låt allting! Såå jaaa, det är min tanke kring albumet iallafall. Vad tycker ni?
 
Albumet får 3/5 Zayns!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback