SOME FACTS

Fyra frågor om förhållanden.

Är du singel? Ja

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej
Hur många har du varit kär i? riktigt kär har jag bara varit 1 gång
Är du kär just nu? nej

Nio frågor om dig själv.
Namn? Johanna Lilleberg
Smeknamn? Juanita haha  
När fyller du år? 18 April
Några piercingar? öronen

Vad har du på dig just nu? morgonrock

Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag inte dömer folk innan jag lärt känna dem & att jag är omtänksam.
Vad är du bra på? Att slösa mina pengar :))
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj & mina vänner!

Sover du hellre själv eller tillsammans med någon? tillsammans med någon!

frågor om dina vänner.

Har du många bra vänner eller få bästavänner? både och skulle jag säga!

Vem är den roligaste av dina vänner? jag umgås bara med personer som jag tycker är sköna & roliga. så dom jag umgås mest med är de roligaste ;)
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är lika snygga!

5 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? skola, vart i stan med Julia & Therese, varit med emma & gymmat med Amanda.

Vad ska du göra nu? kolla på Paradise Hotel

Har du gjort något dåligt idag? Inte vad jag vet! haha

Vad har du ätit idag? knäckebröd, klementin, potatis, köttbullar, sallad, godis hehe
Vad
händer idag? Dagen är ju typ slut nu :p Men ska skriva klart detta och publicera. Sen ska jag kolla ett Paradise Hotel avsnitt och sova.

Annat.

Hur mår du just nu? Bra
Är du hungrig nu? Nej

Vad är klockan nu just nu? 23.27
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se, facebook,  

Musik.

Lyssnar du på musik just nu? Ja!
Vilket är ditt favoritband/artist? Har flera favoriter, så Nickelback, Kartellen, Pitbull osv!
Vad gillar du för musik? Gillar typ allt

Kärlek.

Har du kysst någon idag? Nej!

När kysste du någon senast? någon månad sedan
Är du romantisk? Jaa de är jag väl!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Just nu vill jag vara singel ett tag faktiskt.

 Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej!
Vem sov du senast bredvid? Alicia
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Har ingen aning! hehe
Hur ska din tjej/kille vara? Han ska vara pratglad, snäll, skön & omtänksam

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback