skriver av mig

Min dag idag är verkligen inte speciellt bra känner jag.
Vaknade på tok för sent och alltid övertrött när jag sovit för länge. Övningskörde för visso med mamma vilket gick bra. Men jag har varit irriterad på minsta lilla sak både igår och idag. Sitter och tjurar typ. 
 
Är iallafall i Lerum nu för jag behövde komma bort. Känns som jag inte hör hemma någonstans längre. Känner mig helt lost och vet inte vart de jag känner står någonstans längre.
Detta är ganska personligt men jag vill skriva av mig lite. Vet inte vart jag kan vända mig, för allt är helt omkastat i mitt huvud. Känns som jag aldrig är till nytta någonstans, är så jävla trött på det! Vill bara känna att jag faktiskt betyder något för någon just nu. I mitt huvud är jag alltid andrahandsvalet. Är trött på kommentarer, svaren och blickar man får. Blir bara så ledsen, för att när något ändras så hinner jag aldrig med. För mig känns de som jag alltid kommer ha samma vänner, men just nu känns det som dom seglar bort. Allihopa. Hoppas bara det är en illusion. Usch nu sitter gråten i halsen. Fuck denna känslan.
 

Kommentarer
Sandra

Love you honey<3<3


Blogg: http://sandrawikstroms.blogg.se
Ottilia

Men min älsking, jag älskar ju dig så otroligt och jag hoppas du vet det , allting löser sig <3 <3 <3 du och jag mot världen !!!!! Fuck pero om han tar din mobil liksom :*

Svar: Haha du är underbar, kan berätta mer på måndag! <3
annyolivia.blogg.se


Blogg: http://Egottilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback