During past year

Satt å tänkte tillbaka på 2013, och tänkte nämna lite saker som varit höjdpunkter, allmänt najs eller dåligt!
När vi kommer hem igen ska en massa bilder upp också!
Under 2013 har jag..
- varit på språkresa i Jersey
-träffat många nya personer
- förlorat vänner jag var nära, nära innan
- börjat gymnasiet
- rest till ställen som USA, Vietnam och Paris
- rest alla resor utom en tillsammans med Johanna
- startat ett privat konto på insta för det var en kul grej
- ätit sushi nästan varje vecka under hösten med Ottilia
- träffat Anton 2 gg och sett han 3, iih
- stött på Andreas Wijk
- sett Justin Bieber live
- bränt sönder mig i solarium
- färgat om håret 7-8 ggr
- inskaffat saker jag länge velat ha, som prime å systemkamera
- sett en död hund
- skaffat lösnaglar
- känt mig sämst och bäst i världen
- ritat massa och startat en insta om det
- startat denna bloggen
- lärt mig älska kaffe
- lyssnat mindre på andra å mer på mig själv
- grubblat massa
- tränat å velat få bättre kropp, men nä haha
- fikat, fikat och fikat
- badat jacuzzi å ätit tacos
- åkt skidor i Idre
- sett Darin på Liseberg
- hoppat studsmatta å rivit ner nätet
- svimmat 5 ggr+ på en kväll
- fått svinkoppor
- lärt mig vem man inte kan lita på
- fått migrän
En liiten del av året, nu ska vi sova! Klockan är halv 2 här, hörs imorgon, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback