During -13

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, bland annat att jag började gymnasiet

 

Hur har ditt 2013 varit? Ett av de mest händelserika åren någonsin, aldrig hänt så mycket!

 

Blev du kär i år? I Anton <33 men nej annars inte

 

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 8/8 (tror jag), sen annars är jag väldigt dålig på datum

 

Vad är din största framgång 2013? Åh, jag vet inte riktigt! Att jag klarade grundskolan och träffat vääldigt många nya människor!

 

Bästa köpet? Allt vi köpte i USA var väldans värt actually

 

Vad spenderade du mest pengar på? Cigg å sprit 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Justin Bieber-konserten var ju inte dum!

 

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Reload, Get lucky, Underssed, Nej, It's a wrap, Can't hold us oooosv.

 

Vem har du umgåts med mest? Johanna, Linnea, Nicole, Jocke, Sara, Jonas osv

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Yääzz I had

 

Vart reste du under 2013? Kanarieöarna, Stockholm x2, USA, Paris, Jersey och snart Vietnam

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Åh nej jag tror knappt det, ska ta mer plats och det är vad jag saknat att göra!

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Minns inte ens min födelsedag haha, eller jo jag var i skolan typ..

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Det man inte vet har man inte ont av, so I dunnoo

 

Vem saknade du? Saknar Oskar och Vilma brutalt

 

De bästa nya människorna du träffade? Oskar, Ottilia, Viktoria, Pau, Therese, Josefine, Bill å Freya 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ta alla chanser som kommer, skit i vad andra tycker och gör det jag vill

 


Kommentarer
Ottilia

Sötnosen love u <3


Blogg: http://Egottilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback