50 q

Lista tagen från Daniela.

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? –
 Åhh, hade ju såna favoritnamn när man var liten men kommer inte på något speciellt namn nu.. Cecilia kanske
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Beror väl på vad man är ute efter, men jag skulle säga kärlek utan sex tror jag
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Tror det var Catching fire förra (!) fredagen 
4. Har du bra självförtroende? – Det går i perioder och beroende på om jag är pigg eller inte faktiskt haha!
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Just nu önska jag att allt var bra, att skolan var slut och att jag festade med mina närmsta vänner och massa främlingar
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Just nu är väl att rita, (borde plugga..) och lyssna musik!
7. Beskriv ditt drömutseende på en kille: Den man är kär i blir ens ideal va dröm tror jag, men denna killen är flawless.
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Ser inte upp till någon direkt faktiskt.
9. Någon du har kysst - Mitt ex t.ex haha
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Jaa, eller några iallafall
11. Den du senast sov över hos – Hos Sara tror jag
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Zaia
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Helt nöjd blir man väl aldrig, men klart att man väljer den av en anledning
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Chips om inte choklad!
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Åh gud, finns massor men minns såklart inget nu.. hela vårt uppträdande på cabarén i 9an var riktigt pinsam
16. Hur uppvaktar man dig? – ger mig choklad och kramar 

17. Har du rykten efter dig? – Nej, klart att smårykten går ibland men inget som folk ba "va det HON?" haha

18. Din absolut sämsta egenskap? – Jag tar åt mig aslätt, spelar ingen roll vad folk säger för dåligt. jag tänker alltid "bakom varje skämt ligger en sanning"
19. Din bästa egenskap? – Svår, förhoppningsvis får jag mina vänner att må bra omkring mig!

20. En låt du är beroende av? – Sleepwalker med Adam Lambert har jag lyssnat på sedan 2010
21. Vad stod det i ditt senaste sms? – Privat
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? Johanna haha
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Nje beror väl på person till person
24. Har du kysst en kompis? – Aa
25. Hur ofta dricker du alkohol? – Sometimes
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Riktigt jävla synd att se dom förstöra sig!
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Nej tror inte det
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Ångest och att bli jagad om jag minns rätt
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – 50-52, jätteonödigt att bry sig om vikten så länge man mår bra
31. Hur lång är du? – 162-3 nåt
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – I taket lyser stjärnorna är enda svenska filmen jag kommer på haha
33. De bästa svenska skådespelarna? – Mikael Persbrandt e väl bra typ haha
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Tvajlajt
35. Ditt humör för tillfället? – Nedsänkt och trött
36. En vacker person? – Viktoria
37. Har du instagram? – Yes
38. Vem kramade du senast? min mamma
39. Vem träffade du senast? – pappa
40. När slog du dig senast? – Igår kanske
41. Någon du vill träffa? – redan svarat på detta, men Adam lambert eller Anton
42. När grät du senast? Varför? – Minns faktiskt inte
43. Sminkar du dig varje dag? – Jaa

 

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – folk säger olika, är inte lik någon egentligen tycker jag
45. Är du helsvensk? – ja
47. En artist du inte gillar? – Lady Gaga
48. En artist du gillar? – Adam Lambert, Anton, Justin, Zara Larsson, Darin, Beyonce osv, dom vanliga typ

49. Vad är det bästa som hänt dig? Aldrig varit så glad som när jag träffade John & Edward, kunde inte andas eller stå rakt för jag var så glad
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – RIK


Kommentarer
ANNNAIZ

SV: Vad kul att du är med och tävlar, dock så ser jag vilka som lägger till mig på bloglovin och du har inte gjort det! :)

Svar: Joo det har jag ju, det står att jag följer dig :)
annyolivia.blogg.se


Blogg: http://annnaiz.blogg.se/
Make the seconds count

Håller med att han är flawless. Att han kan sjunga är ett plus också ;)


Blogg: http://makethesecondscount.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback