SOMMAREN 2013

Åååh, även om jag började skolan för någon vecka sedan så saknar jag sommarlovet redan! Haft världens bästa sommar verkligen, lärt känna massa nya goa människor. Är verkligen supernöjd!

Jag och Emma har spenderat mycket tid tillsammans denna sommaren vilket har varit jättemysigt. Vi har varit i Paris, USA & England tillsammans. Så jag har inte vart hemma så jättemycket i sommar. Men när jag vart hemma här i Sverige så har jag träffat min pojkvän & kompisar, stan, vart på mitt sommarställe, åkt till Skåne, Liseberg och massa annat kul. Slängde ihop ett collage med bilder från min sommar :) /J


Kommentarer
Maria

Fina Johanna och fina Emma! Längtar så efter att ses igen! <3

Svar: Puss på dig, vi saknar dig sjukt! <3
annyolivia.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback