Let me reintroduce me

Tjena! 
Tänkte kika in och säga att det är vi som driver denna bloggen. Emma och Johanna heter vi för er som inte hängt med oss sedan tidigare på nattstad! Anledningen till att vi heter "Annyolivia" är för att Johanna heter Anny i mellannamn och jag (Emma) heter Olivia i mellannamn! Så tyckte det var det mest passade i och med att aalla namn är upptagna på blogg.se tyvärr! 
 
I denna bloggen kommer vi gå in helhjärtat och uppdatera så bra som möjligt. Vi ska verkligen förbättra oss både med antal inlägg och kvalité, så jag är supertaggad och full med inspiration och idéer. Nu KÖR vi känner jag!
 
Tyvärr kommer det dröja ett tag innan vi fått ordning på allt med design osv. Johanna får snart en systemkamera så då blir det bra kvalité, även jag ska skaffa detta framöver! 
 
Hoppas ni stannar, det kommer vara värt det hihi. Puss! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback