Adam Lambert

Jag har vart ett stort (STORT) fan av Adam Lambert sedan 2010. I början var jag helt galen i honom, lyssnade på hans musik nooon-stop, avgudade honom, plancher på väggarna osv. Aa, ni fattar. Värsta stalker-fanet typ. Men nu har det "galna fanet" inom mig lugnat ner sig, och känslorna har svalnat. Men jag lyssnar då och då på hans musik, och hör jag hans namn så reagerar jag ju helt klart väldigt snabbt! Och om han skulle komma till Sverige är det jag och Johanna som står längst fram vid scenen. Jag har även fått min lilla mamma att börja gilla honom, så även hon får hänga med oss vid scenen, haha. 
 
Anyways, kände för att måla av honom ikväll. Har inte hunnit speciellt långt men jag mååste sluta innan jag somnar på tangentbordet typ.. Ska nog försöka göra klart den imorn. Puss och gonatt fina ni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback